Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Polecamy

Issues in Critical Heritage Studies: managing dissonance

Issues in Critical Heritage Studies: managing dissonance

więcej o Issues in Critical Heritage Studies: managing dissonance

"Large foundational models, scientific discoveries and artificial consciousness."

więcej o "Large foundational models, scientific discoveries and artificial consciousness."

Nabór wniosków w ramach Excellence Module

więcej o Nabór wniosków w ramach Excellence Module
The Europaeum 2024 Summer School: <br>Marginalised Histories – Cultural Heritage and Archives <br>University of St Andrews, 27–31 August 2024

The Europaeum 2024 Summer School:
Marginalised Histories – Cultural Heritage and Archives
University of St Andrews, 27–31 August 2024

więcej o The Europaeum 2024 Summer School:
Marginalised Histories – Cultural Heritage and Archives
University of St Andrews, 27–31 August 2024

Violence and Repair

więcej o Violence and Repair
CBEES Summer School 2024: The Return of History: Memory, War and the End of the "Post”

CBEES Summer School 2024: The Return of History: Memory, War and the End of the "Post”

więcej o CBEES Summer School 2024: The Return of History: Memory, War and the End of the "Post”
Nabór wniosków ID UJ 2024

Nabór wniosków ID UJ 2024

więcej o Nabór wniosków ID UJ 2024
Kalendarz 2024

Kalendarz 2024

więcej o Kalendarz 2024
25.01.2023 | Exploring the Dolphin Mind − Kelly Jaakkola, PhD

25.01.2023 | Exploring the Dolphin Mind − Kelly Jaakkola, PhD

więcej o 25.01.2023 | Exploring the Dolphin Mind − Kelly Jaakkola, PhD
Nabór do Szkoły Letniej: Climate Change: Cultural Practices and Socio-Economic Outcomes - Uniwersytet Boloński

Nabór do Szkoły Letniej: Climate Change: Cultural Practices and Socio-Economic Outcomes - Uniwersytet Boloński

Uniwersytet Boloński (Włochy), 3-7 czerwca 2024 + online | studenci_tki II st. i studiów doktoranckich, termin przesyłania zgłoszeń 11.01.2024, wyniki 15.01.2024
więcej o Nabór do Szkoły Letniej: Climate Change: Cultural Practices and Socio-Economic Outcomes - Uniwersytet Boloński